Rólunk

A Callcenter Hungaria Kft. 2010-ben alakult, fő profilja a minőségi ügyfélkapcsolatok kiépítése, további értékesítési lehetőségek megalapozása és a kapcsolódó szolgáltatási környezet kialakítása, biztosítása Megbízóink számára.

Mi nem adatbázisokban, hanem ügyfelekben gondolkozunk, akik számára kölcsönösen jövedelmező kapcsolatot igyekszünk kiépíteni Megbízóinkkal. A Megbízóink számára nyújtott szolgáltatásainkkal a napi működés hatékony támogatása mellett segítjük stratégiai törekvéseiket, emellett örömmel osztjuk meg a minőségbiztosítás, fejlesztés és folyamatszervezés terén szerzett tapasztalatainkat is.

Hisszük, hogy a szakmai alapokra helyezett együttműködés, a közösen elért eredmények viszik sikerre Megbízóinkat. Úgy gondoljuk, hogy a terv és a cél közös, mi minden energiánkat, erőfeszítéseinket arra fordítjuk, hogy azokat megvalósítsuk, elérjük.

A mi sikerünk a közös siker: Megbízóinké és Ügyfeleiké.