Ügyfélkapcsolatok

Contact center

Teljes körű ügyfélkezelés front- és back office területen, valamint komplex ügyviteli folyamatok széles skáláján kínálunk megoldásokat ügyfeleinknek. Kimenő és bejövő irányban, több kommunikációs csatornát kezelnek munkatársaink:

  • telefon
  • e-mail
  • fax
  • sms
  • postai küldemény
  • social media
  • webchat

 

Telesales

Értékesítési célú megkeresések indítása és fogadása, a legeredményesebb ügyféleléréshez igazodó kommunikációs csatornák használatával:

  • akvizíció
  • ügyfélmegtartás
  • upgrade és upsell

 

Ügyfélszolgálat

Megbízóink belső folyamataihoz igazodva nyújtunk ügyfélszolgálati megoldásokat, legyen az néhány órás készenlét vagy folyamatos, 24/365 nyitva tartás:

  • információs vonal
  • hibaelhárítás, hibabejelentés
  • reklamációkezelés
  • előszűrés (első vonal)
  • időpont egyeztetés
  • terméktájékoztatás
  • keresztértékesítés