Contact center
Teljes körű ügyfélkezelés front- és back office területen, valamint komplex ügyviteli folyamatok széles skáláján kínálunk megoldásokat ügyfeleinknek. Kimenő és bejövő irányban, több kommunikációs csatornát kezelnek munkatársaink:
- telefon
- fax
- sms
- postai küldemény
- social media
- webchat
Telesales
Értékesítési célú megkeresések indítása és fogadása, a legeredményesebb ügyféleléréshez igazodó kommunikációs csatornák használatával:
- akvizíció
- ügyfélmegtartás
- upgrade és upsell
Ügyfélszolgálat
Megbízóink belső folyamataihoz igazodva nyújtunk ügyfélszolgálati megoldásokat, legyen az néhány órás készenlét vagy folyamatos, 24/365 nyitva tartás:
- információs vonal
- hibaelhárítás, hibabejelentés
- reklamációkezelés
- előszűrés (első vonal)
- időpont egyeztetés
- terméktájékoztatás
- keresztértékesítés